Prioritet
Naši kupci zahtevaju proizvode i usluge visokog kvaliteta.
Naša odgovornost je da im pružimo ono što traže. Ukoliko su zahtevi kupca nejasni,
na nama je da dođemo do boljeg razumevanja njihovih potreba i zahteva.
Ukoliko se desi da neki od zahteva ne ispunimo, moramo odrediti gde je došlo do
greške i obezbediti da se to više ne ponovi.
Ciljevi
Osnovni ciljevi našeg sistema kvaliteta vezani su za razvoj i isporuku visokokvalitetnih
proizvoda i usluga, na vreme i sa najmanjim troškovima. Postizanje ovih ciljeva vodi
ispunjenju i premašivanju želja i očekivanja kupaca, što je naš glavni zadatak, kome
treba da budu podređene sve aktivnosti zaposlenih i saradnika.
Opredeljenje
Da bismo postigli ove ciljeve, opredeljeni smo da permanentno unapređujemo kvalitet kroz:
Kvalitet nikad ne sme biti podređen smanjivanju troškova i skraćivanju rokova. Svaki zaposleni i saradnik ima pravo i obavezu da preispita one odluke i akcije nadređenih za koje smatra da vode smanjenju nivoa kvaliteta naših proizvoda i usluga.
Nemački sertifikati za visok kvalitet poslovnih procesa
Za visok kvalitet poslovnih i razvojnih procesa, koji je usklađen sa internacionalnom serijom standarda EN ISO 9001:2008, naša kompanija je dobila sertifikat nemačkog ocenjivačkog tela TÜV CERT iz Esena.
ISO 9001:2008 se odnosi na kvalitet: