logo

Utisci kupaca

testimoni.png

U seriji naših projekata, vaš tim je pokazao veliko razumevanje našeg poslovanja i vertikalnog tržišta, stvarnu empatiju i brzo vreme reagovanja.

Radujem se našoj budućoj saradnji u projektima za globalno tržište.

Massimo Ascari
Keeway Motors, Italija


INI se dokazao kao dobar partner kada treba razviti i isporučiti projekte u visokom kvalitetu i brzini implementacije, uz fleksibilnost u izmenama zahteva i poboljšanjima.

Izabrali smo ih za neke od naših kritičnih aktivnosti i uspeli da ostvarimo veliko poboljšanje poslovanja.

Daniel Barros, Marketing Manager Europe
SKF, Švedska


Na seminarima mi se posebno dopada visok nivo organizacije, koja omogućava da se maksimalno posvetimo predavanjima. Takođe i profesionalizam i pristupačnost predavača, i njihova spremnost da podele svoja iskustva u ovom poslu sa nama.

Milena Đerković
HI Župa, Kruševac


Na seminarima mi se posebno dopada visok nivo organizacije, koja omogućava da se maksimalno posvetimo predavanjima. Takođe i profesionalizam i pristupačnost predavača, i njihova spremnost da podele svoja iskustva u ovom poslu sa nama.

Milena Đerković
HI Župa, Kruševac


Svi moji zahtevi su bili shvaćeni vrlo ozbiljno, i zatim detaljno razmotreni i implementirani.

Nastavite sa unapređenjima. Radite odličan posao.

M.J.L. Ostergaard
Haldor Topsoe, Danska


Compettest sada koriste distributeri iz dvadeset zemalja sveta. Očekivanja SKF-a potpuno su ostvarena, a prvenstveno u edukativnom smislu. Koncept kojim prvo 'zagolicate' korisnika pitanjem a zatim mu ponudite odgovor i objašnjenje pokazao se mnogo efikasnijim od klasičnog 'nauči pa odgovaraj'

Miloš Bjelica
SKF, Švedska


Predavanja su odlična, jasna i stručna, potkrepljena praktičnim primerima.

Biljana Janković
Telekom Srbija, Beograd


Veoma sam impresionairana brzinom vašeg odgovora na moje zahteve za podrškom. Puno vam hvala.

Ardyth Hill
Kennametal Inc, USA


Top of page
Satisfaction du client

Visok nivo zadovoljstva kupaca u Anketi za 2006. godinu

Prosečan nivo zadovoljstva naših kupaca u Anketi za 2006. porastao je na 4.73 od 5, u poređenju sa 4.57 u 2005.

Za više od 80 ispitanika, prosečan nivo zadovoljstva se kretao od 4.46 za razvoj i upgrading softvera, preko 4.80 za kvalitet softvera, do 4.92 za podršku korisnicima.